I need a hero!

Fan vad jag är pank, har nog aldrig vart så här pank någonsin.... Vill komma på nått sätt o få ihop lite kosing, men det ända knep ja vet är o jobba o vem fan vill ha en gravid tjockis som anställd när hon måste sluta om nån månad eller två.....

Jaha då har det gått 25 veckor av 40, det vill säga mer än hälften, det är ju roligt. Det innebär oxå en halsbränna som bara djävulen själv måste ha skapat, minst 4 kiss-pauser per natt, en buk som gör att man knappt kan knyta sina egna skor och för var dag som går så kommer man bara närmre och närmre den där smärtan som bokstavligen gör så ont så man kräks........Livet är för härligt....

Han går som en karl, han ser ut som en karl, med en kropp som en karl och han kysser som en karl ska....
Och när jag vaknar är det hans famn jag saknar...
O jag ska ge allt vad jag har till denna underbara karl, så han blir min för hela livet.....

Hej o hå sjöröva på
// Friche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0