Hur ska jag reda mej i en hel månad...

På söndag åker Fredrik till norge, ska köra han till Örebro vid 9,00 på morron för bussen till Oslo går 10,35. O då är han borta en hel månad, fy va ensamt o tråkit, eller ja jag har ju alltid Neliie, henne kommer jag ju inte undan i första taget fast det vill jag ju inte heller. Hoppas bara allt blir bra för han där borta i Norge-land...

Sitter ensam här nu o lyssnar på Kim Larson/Gasoline det är ganska skönt det väcker gamla minnen från när jag o Fidde röjade runt med vår gamla goa husvagn från 68 och min kära Fården ( från 78) jag hade o drog fram den med, det var ett vackert ekipage... Men Fården är nu död, och husvagen är såld och vi har nya projekt istället, ett litet hus som det fixas o donas i så vi ska få det som vi har drömt om att vårt hus skulle se ut... Fredrik är där nu o grejar i köket. Det blir ett slikes-svart och grått kök, very nice om ni frågar mej. Hittade kalas-fina mosik/kakel plattor på bauhouse som ja ska ha i stället för dom bruna och orange kakel-plattorna som sitter nu... är jätte glad att ja hitta just dom, det kommer bli skit snyggt...
Fidde har varit i huset konstant hela veckan som varit och rivit ner o byggt upp nytt, han sliter han. Har inte lekt med varan många timmar vi, känns lite trist eftersom han åker snart o är borta så länge...

Hoppsan måste ta ut snuset ur ugnen nu, ....

// friche

Kommentarer
Postat av: ROYAL

Ska han vara borta en hel månad!? shit shit.. men det pallar ju du fridis :)

2008-08-14 @ 10:23:26
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0