Vart är han då...

Jag sitter o väntar på att min Fredrik ska dyka upp på msn, han har en liten klocka på sin gubbe o det betyder att han inte är där just nu... Undra vad han gör, lagar han mat? Duchsar han kanske? Eller har han åkt i väg för att träna med den där simon som han jobbade med i hammerfest som kallade han bingo-fedda.... Den som lever får se...
Åh shit nu kom massa jobbiga tankar upp bara för det, dom kanske har krockat med en lastbil på vägen hem... Ja o Nellie kanske förblir ensamma resten av livet. Ja lyckas alltid knöla till det i min lilla hjärna.. Hoppas han kommer snart..

Det har bara gått 4 dagar sen han åkte det känns verkligen piss, då är det typ bara 27 dagar kvar.... Fy fan säger jag bara...

Tror Nellie saknar sin pappa, för som bakgrund på min telefon har jag en bild på han, och när Nellie har telefonen pussar hon på bilden hela tiden... Min lilla plutt...

hehehe nu kom han, han hade tränat...

måste kila
//Friche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0