Tack Gud....

Fan skerv en rad förut men när ja skulle publicera så hade internet skiten hoppat ur så allt försvan, sånt blir jag arg över.

Man kan säga så här att dagen har varit ganska lyckad med tanke på vad jag skrev igår, Gud verkar va på min sida om man säger så.

För det första, det gick bra på "vax-on vax-off" stället, Nellie höll sej verkligen i skinnet mot hur vild hon brukar kunna va (kanske var för hon är lite små sjuk). O tanten va rellativt snabb. O ont, ja om man säger så här på en skala mellan 1 till 10 måste jag nog säga 4,5 eller nått, jag vet vart förvånad själv, vet inte men ja kanske har liknade smärtgräns som Rambo (han säger ju inte mycket när han häller krut i sitt sår) eller nån annan superhjälte, barnmorkorna sa åt mej när ja tryckt ut Nellie att dom tyckte att jag hade hög smärtgräns alla fall ( men dom kanske säger så till alla för man ska känna sej lite stålt o tuff). Kort sakt det gick kallas bra... O när ja ändå var där så beställde ja tid till en smink-kostolation (ursäkta stavningen) det kan jag behöva, gör alltid lika dant vardag som fest. Hon kanske kan lära mej nått nytt trix får vi hoppas...

Och sen för det andra så slog ja näven i bordet o ringde till Tord efter som aldrig ringer, så ja fick snacka med hanses kärring vilket va ganska bra att hon svara för Tord har varit så seg o snacka med på telefon, o hon babbla på må du tro fick knappt en syl i vädret. Men det som sas va posetivt, vi ska troligtvis få låna en nyckel så vi kunde gå bort o kika igen, det ska bli skoj för jag har svårt o minnas exakt hur allt såg ut...

Förövrigt har dagen vart sej lik, fast både ja o Nellie är lite små-hängiga men det är inte så farligt...
Ja så det är väl inte mer än rätt att jag säger:Tack Gud...... o halelulja eller om det ska va amen....

En sak till: Önska i ena näven och skit i den andra och se vilken som blir full först....
//Friche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0