Måste rycka upp mej...

Är så jäkla seg idag, jag vill vara pigg o allert som en mört nu när det är lördag o allt. En av orsakerna kanske är att ja vaknade mitt i natten av att jag har en sov-plats på 10 cm av hela 160 cm, de resterande 150 cm delade Nellie o Fidde på, o dom som gott kan ja lova. Jag fick krypa ner o lägga mej nedanför Nellie, bervid Fiddes fötter, jaja det funka somna om sen allafall....... Hoppas den här natten blir bättre...

Tror ja jag har blivit lite deprimerad för nu har ja tittat klart på alla Desperate Housewives avsinitt för 2 1/2 gången, det känns så trist när det har tagit slut... Jag vill va en Desperate Housewives, hoppas ja blir en sån i mitt nästa liv... Det är det bästa jag sätt hela mitt liv.......

Fredrik har tagit med sej Nellie o skulle fixa min mammas dator så jag är ensam hemma. Så jag har varit nere o tänt i pannan o huggit ved... Det är så härligt o hugga ved på nått sätt, man känner sej lite mäktig där mot alla vedträd som ligger där o bara hoppas att det inte är deras tur nästa gång, men mej kommer ingen undan hehe... Fast en del kan ja bli vansinig på, tex vedträdt som sitter kvar där nere på yxan, som hade en kvist jävel i sej som vägrade släppa taget...
Nehej om man skulle gå ner o lägga på en pinne kanske, o stian ska skuras o locket ska läggas på brunnen.....


hejsansvejsan //FRICHE

Kommentarer
Postat av: Moa

Ahh det där om skäggbiffen hade jag nästa glömt!Iiiih vidrigt!



Men frida är du en desperat housewife då??! ;D du får la se till att bli en!

2008-09-26 @ 19:17:54
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/
Postat av: Moa

Ahh det där om skäggbiffen hade jag nästa glömt!Iiiih vidrigt!



Men frida är du en desperat housewife då??! ;D du får la se till att bli en!

2008-09-26 @ 19:17:55
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0