Super-måndag...

Idag är det måndag, det är just den måndagen som Nellie´s pappa o min älskling kommer hem, vi är överlyckliga, alla fall jag. Jag berättade för Nellie när vi åt frukost att i morron när vi äter frukost kommer pappa att vara med, hon svarade: Gaahh, och gjorde ett satans tecknet.... Vad ska det bli av den ungen rent ut sakt....

Igår städade jag som en galing, dumpade Nellie lite längre upp på gatan, o sen röjde ja runt med damsugare, mopp, yxa o dammtrasa ( yxan hade att hugga ved med)....
Men nu har Nellie fullt upp med att sprida ut alla sina leksaker som ja hade ställt i ordning på hennes rum, men hon tycker dom ska va utpridda över hela huset, fast ibland så tar hon en paus o kommer in o dansar en stund hos mej...

På onsdag fyller Fidde 30 år, ja hade klurat ut bästa presenten ( kan inte säga vad ifall han skulle läsa det här) men min ex-chef - korvkungen på grillen vägrade helt enkelt betala ut min semesterersättning till mej, så det sket sej ganska rejält med det. Jävla gubbjävel säger jag bara, skulle aldrig få för mej att flyta ett finger för hans skull efter det här... Ja fick bara en liten del av allt ja skulle ha, en liten hög med pengar som han tyckte va lagom till mej, för problemt var att han inte hade tid att pyta in mina pengar, fast han fick en hel vecka på sej........ Ajja förbannad är vad jag är allafall....

Nu ska här styras....

Hejsansvejsan // Friche

Kommentarer
Postat av: Moa

Ähh fy fan vad taskigt.. Hoppas det fixar sig med presenten ändå!

2008-09-17 @ 13:37:17
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0